vineri, 27 ianuarie 2012

Stiti ce este bine pentru voi?

”Uneori un esec te poate aduce in locul potrivit”

De cate ori mi s-a intamplat asta nici nu as putea sa spun. Mereu mi se dovedeste ca daca nu mi s-a intamplat ceva ce imi doream a fost cu un scop, ca mai e ceva ce am de invatat, ca locul meu nu e acolo, ca el/ea nu e persoana care credeam ca e.
Evident ca nu realizam pe moment dar dupa un timp ajungeam la concluzia ca asa cum s-au petrecut lucrurie este cel mai bine.
Un exemplu poate fi admiterea la facultate. Eu imi doream foarte mult sa intru la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice insa nu ma intrebam daca imi va fi bine acolo, daca mi se potriveste, daca ma voi descurca sau daca voi putea profesa in domeniul dorit. Atunci cand am vazut rezultatele la examenul de admitere am plans 2 zile si alte 2 saptamani am suferit (pare exagerat dar in acea perioada pentru mine asta era o problema de cod rosu), dar nu am avut ce face si atunci am apelat la cea de-a doua varianta pe care o aveam (total opusa): Facultatea de Stiinte Economice - Administrarea afacerilor.
Daca as putea da timpul inapoi si maine as avea examenul de admitere nici nu m-as prezenta. Sunt atat de multumita de facultatea la care sunt, de specializare, de colegi, de prietenii pe care mi i-am facut aici, de absolut tot.
Am o prietena care este la facultatea aceea si cand imi vorbeste despre materiile pe care le face, despre activitatea de la facultate, imi dau seama ca ei i se potriveste dar mie sigur nu. Cred ca mi-ar fi fost tare greu acolo si cand ma gandesc la asta imi dau seama ca de multe ori noi nici macar nu stim ce este bine pentru noi ci ne ghidam dupa sfaturile sau parerile altora.
Wrong, totally wrong!
Acum imi amintesc si de un banc pe care l-am auzit de la Dan Puric care spunea asa: ”Vrei sa-L faci pe Dumnezeu sa rada? Spune-I planurile tale de viitor”
Right?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu