joi, 26 ianuarie 2012

Probleme cu ungiile?

Am avut mari probleme cu unghiile (si cand spun asta ma refer la faptul ca nici nu apucau sa creasca 1 mm ca deja se rupeau). Aveam o manichiura groaznica si nu mai stiam ce sa fac sau cum sa-mi ascund unghiile (ceea ce nu poate fi o solutie daca ne gandim la faptul ca mainile noastre mereu sunt la vedere). Mereu am fost de parere ca o fata/domnisoara/doamna trebuie sa aiba o manichiura impecabila pentru ca mainile sunt cartea noastra de vizita. Cand spun asta nu ma refer la manichiura pentru care trebuie sa stam ore la salon, la unghii false sau la modele care de care mai ciudate, ci ma refer la unghiile de lungime medie, fara cuticule, date cu un lac incolor sau cu o culoare neutra (pentru zi).

Avand in vedere ca unghiile mele erau distruse am incercat mai multe solutii care din pacate nu m-au ajutat cu nimic, pana cand m-am plans unei colege de facultate de problema mea si astfel am gasit ajutorul de care aveam nevoie. Mi-a recomandat lotiunea pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 de la Farmec. Am gasit-o la plafar, am dat 6 lei (pret tentant nu?) si am folosit-o timp de o saptamana si ceva in fiecare seara. Dupa aceasta perioada s-au observat rezultatele. Unghiile mele nu mai sunt terne, casante si nu se mai exfoliaza, dar continui sa folosesc solutia de 2 ori pe saptamana pentru mentinere.

2 comentarii:

  1. imi place blogul tau! ar trebui sa-ti pui un buton de subscribe :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucura mult ceea ce imi spui, dar din pacate nu stiu cum se pune butonul de subscribe(spre rusinea mea)
      daca imi spui cum fac asta promit ca il pun:*

      Ștergere