marți, 31 ianuarie 2012

Coffe....


Ce parere aveti despre cafea, despre beneficiile sau efectele sale negative asupra organismului?
Eu sunt de parere ca daca este consumata cu moderatie nu poate face nimic rau. Poate spun asta pentru ca sunt subiectiva (ador cafeaua) dar cunosc foarte multe persoane ”dependente de cafeaua de dimineata” care nu au probleme de sanatate.
In ultimii 20 de ani au fost elaborate nenumarate studii care si-au propus sa evalueze impactul consumului de cafea asupra sanatatii populatiei. In general cercetatorii au vesti bune si ne asigura ca ritualul cafelei de dimineata este un obicei destul de sanatos, beneficiile consumului de cafea fiind cu siguranta peste riscurile si efectele negative deseori atribuite acestei bauturi. Se spune ca ea ne fereste de afectiuni ale aparatului digestiv si reduce riscul de diabet si boala Parkinson.
Mie imi place foarte mult gustul si aroma cafelei, imi place sa ies in oras cu prietenii sau colegii de facultate si sa bem cafeaua impreuna sau sa merg la bistro-ul meu preferat, sa beau cafeaua de dimineata, sa mananc un croissant si sa rasfoiesc presa.
Dar mai e ceva. Pe langa gustul si aroma sa sau faptul ca ne fereste de unele boli, cafeaua este foarte buna si pentru pielea noastra. Eu imi fac scrub pentru corp din zat de cafea si 2-3 lingurite de ulei de migdale. Face pielea mai fina decat orice alt produs din magazine, te scapa de celulita (daca este folosita cu regularitate) iar pielea pastreaza aroma cafelei si dupa ce iesi din dus. O alta varianta este de a-ti pregati un peeling pentru ten din zat de cafea si un albus de ou care iti va face tenul mai fin si mai luminos.
Am gasit acum si un articol ce contine 12 intrebuintari ale zatului de cafea. Sper sa va ajute si sa va dea idei noi. Pe voi cum va ajuta cafeaua?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu