marți, 24 ianuarie 2012

Sex and the city

Serialul asta este singurul pe care am reusit sa-l urmaresc si care mi-a placut foarte mult. Mereu se intampla ceva interesant, mereu era vorba despre probleme si discutii reale, cu care ne confruntam toti, dar si despre moda, multa moda.
Imi amintesc si acum de perioada in care se difuza pe postul Prima tv la ora 11 sau 10:30. Asteptam cu nerabdare sa inceapa. Il urmaream impreuna cu sora si verisoara mea. Pe vremea aia multe dintre subiectele tratate erau tabu asa ca trebuia sa asteptam sa ramanem singure sau sa adoarma parintii sau bunica. Imi este atat de dor de perioada aceea, de sora mea, de verisoara mea, de cele 4 prietene care mereu spuneau lucrurile la care noi doar ne gandeam sau de atmosfera aceea din serile reci cand stateam sub pled, pregateam un ceai, ceva de rontait si deschideam televizorul.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu