marți, 31 ianuarie 2012

Putem face asta?

Am gasit imaginea asta pe blogul meu preferat si mi-a placut foarte mult dar m-am gandit putin si mi-am dat seama cat de greu este sa traiesti viata pe care ti-o doresti. Nu sunt pesimista dar in ziua de azi fiecare dintre noi are atatea probleme si atatea lucruri care il conditioneaza incat nu este atat de simplu. Intr-adevar putem face lucruri care ne plac si putem astfel sa ne facem viata mai frumoasa. Un hobby ne poate ajuta, o plimbare in parc, o cafea in oras, o carte buna, o revista, o excursie s.a.m.d. dar toate aceste nu ne schimba viata. Cand ne vom intoarce din excursie vom realiza ca trebuie sa mergem la job, ca avem facturi de platit, ca avem nevoie de unele lucruri pe care nu le putem avea din diverse motive, ca ne supara cineva etc.
Acum 2 luni am implinit 20 de ani. Stiti ce am auzit la telefon? ”La multi ani!......ai imbatranit si tu” la care eu eram socata si ziceam ”Am imbatranit? Am 20 de ani.... am cea mai faina varsta fiti seriosi”.Cum puteau sa fie seriosi cand asta este conceptia lor?
Am prietene care la 20 de ani au intrat in depresie pentru ca sunt batrane si nu au realizat nimic pana acum. Cum asa ceva? In opinia mea acum incepe viata. Avem mai multe probleme acum dar sunt si multe parti bune si frumoase.
Toti ne dorim ca pana la 25 de ani sa avem o cariera stralucita, sa fim casatoriti sau intr-o relatie stabila, sa avem casa noastra, masina noastra si sa traim o viata ca in povesti. Dar sa fim seriosi, nu toata lumea reuseste asta. Avem vieti si destine diferite. De ce sa fim toti la fel?
Asta nu inseamna ca eu nu imi doresc nimic de la viata. Am destule planuri si dorinte, dar sunt constienta ca sunt multe lucruri care nu depind de mine si care se intampla cum si cand trebuie. Graba aceasta nu poate sa ne ajute cu nimic. Ba mai mult, ne incurca pentru ca mereu ne gandim ca nu mai avem timp si nu ne putem concentra la ce avem de facut pentru a ne atinge scopul.
Revenind la imaginea de mai sus (pentru ca am ajuns la un alt subiect spre final) va invit sa va ganditi putin la viata pe care v-ati imaginat-o si la cum puteti sa va imbunatatiti propria viata, la ce puteti face pentru a va simti mai bine, pentru a fii mai multumiti cu viata voastra. Ma refer la acele multe si mici lucruri care adunate, desii nu ne schimba viata, o fac mai frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu