miercuri, 25 ianuarie 2012

Fii demn....

Ieri am fost pana la Carturesti, libraria mea preferata. Spun asta pentru ca acolo este o atmosfera atat de placuta incat daca iti plac cartile, ceaiurile si muzica buna si intri odata, din intamplare acolo, cu siguranta vei simti nevoia sa mergi si a 2 a oara. Asa am patit si eu. Am intrat prima data acum 2-3 ani si de atunci merg periodic. Merg pentru a cumpara o carte, un ceai sau pur si simplu pentru a vedea ce este nou. Acolo gasesc mereu o liniste si o stare placuta ce ma duce cu gandul acasa. Dar ieri nu am mers cu gandul de a cumpara ceva. De fapt, nici eu nu stiu de ce am mers, cred ca uneori simt nevoia sa trec pe acolo.
Cand am intrat am vazut asezata pe o masa cartea lui Dan Puric ”Fii demn” si mi-am amintit de o seara in care eram acasa si ma uitam cu ai mei la emisiunea ”Agentul VIP” la care el era invitat si vorbea despre cartea sa. De atunci mi-am dorit sa o am si sa o citesc. Felul in care a vorbit despre ea, in care a prezentat-o mi-au trezit interesul. Acasa am si primele sale 2 carti si stiam felul sau de a scrie, si imi placea mult. Dar cartea aceasta este mai speciala, mai sensibila. De asta mi-am dat seama dupa emotia cu care vorbea despre ea si dupa primele pagini pe care le-am citit in librarie, pentru ca nu ma puteam desprinde de ea.
Nu am rezistat si am cumparat-o. Trebuia sa stiu continuarea, sfarsitul, tot. Imi place foarte mult si v-o recomand cu mare drag pentru ca sunt convinsa ca o veti indragi ca si mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu