marți, 24 ianuarie 2012

Dor de....

Mi-e dor de atat de multe lucruri.... As vrea sa ma trezesc maine si sa fie totul ca inainte. Imi este din ce in ce mai greu sa reusesc ce imi propun cand sunt atatea lucruri care imi fac in contra. Nu vreau sa generalizez pentru ca din fericire am o familie minunata si niste super prieteni la care tin mult si fara de care nu stiu cum as fi reusit pana acum.
Imi este foarte greu sa fiu departe de familie si de cei dragi mie, sa fiu intr-un oras in care lumea este foarte rece, atmosfera este destul de ostila si toti par sa te critice si sa iti acorde minimum de incredere.
Am vorbit mai devreme si de prieteni. Da....sunt fericita ca ii am. Nu sunt multi dar tin mult la ei si incerc sa fac astfel incat sa ne pastram relatia apropiata. Totusi nu imi petrec tot timpul cu ei. Au propria viata, popriile probleme, nu ii pot stresa mereu cu problemele mele. Asta simt
desii ei mereu mi-au spus ca ii pot ”teroriza” cat doresc...... :))
Atunci ce imi ramane de facut? Nu am idee ce trebuie dar stiu ce incerc eu sa fac. De ceva timp incerc sa citesc mai mult, sa ascult muzica, sa-mi citesc revistele preferate, sa merg la facultate, la biblioteca, sa merg la ceai cu prietenii, sa petrec cat mai putin timp cu persoanele pe care nu prea le cunosc.
Probabil nu este bine sa-mi petrec mult timp singura dar am invatat zilele astea ca este mult mai bine ”singura decat prost insotita”. Da....am o perioada destul de grea in care m-am lovit de oameni cum nu credeam ca exista si prin urmare increderea mea in oameni a scazut considerabil.
Nu cred ca voi reusi sa inteleg vreodata ce castiga un om daca reuseste sa iti faca rau sau cu ce il incalzeste daca tie nu iti este bine. De ce nu incearca sa isi faca viata lor, sa se preocupe de ei si sa ii lase pe altii in pace? Dar cu intrebarea asta cred ca voi ramane mereu in minte pentru ca nu stiu pe cineva care sa stie sa-mi raspunda la asta....:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu