luni, 30 ianuarie 2012

After exam....

Am fost total absenta in acest week-end pentru ca astazi am avut examen (sunt in plina sesiune) iar activitatea mea din aceste 2 zile s-a rezumat la: invatat, dormit, mancat, baut cafea.
It was something like this:

Dar acum din fericire am terminat si cu acesta. Mai am inca 2 examene (cele mai grele de pana acum) si intru in vacanta. Abia astept sa merg acasa, sa ii vad pe ai mei, sa imi petrec timpul cu ei, sa imi incarc bateriile pentru ca apoi ma asteapta un nou semestru, poate ceva mai greu ca acesta.
Astazi am de gand sa nu fac nimic. Vreau sa ma relaxez pentru ca maine am o zi plina iar de miercuri trebuie sa ma apuc de invatat pentru urmatorul examen.
Pana acum am fost la un ceai cu colegii, acum blogaresc putin pentru a afla noutatile si apoi ies la o plimbare (desi este foarte frig).
pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu